Cel:

Organizacja i monitorowanie działu sprzedażowego

Faza 1: analiza procesów działy sprzedaży

Na bazie szkolenia:

Faza 2: projektowanie organizacji działu sprzedaży

Faza 3: monitorowanie działu sprzedaży

Efekty:

– wzrost efektywności działu sprzedaży o 10%

– skrócenie czasu przygotowania oferty o 20%

– poprawa komunikacji międzywydziałowej

Film z konferencji: Produkcja Lean

Masz problemy z nietypowymi zamówieniami w swojej firmie? Często dostajesz niestandardowe zapytania o jednostkową produkcję? Jak radzić sobie z dużą ilością zleceń produkcyjnych o niskiej seryjności.

O autorze

Krzysztof Pawłowski

Krzysztof Pawłowski

Partner zarządzający, konsultant

Jako specjalista w zakresie Lean realizuje projekty mające na celu poprawę efektywności działań firm. Z powodzeniem stosuje narzędzia Lean w branżach produkcyjnych m.in przetwórstwa metali, tworzyw sztucznych, okiennej i poligraficznej. Jest absolwentem Akademii Górniczo – Hutniczej. Uzyskał tytuł Magistra Inżyniera na kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji. Od momentu ukończenia studiów stosował zdobytą wiedzę teoretyczną w praktyce, najpierw jako konsultant wewnętrzny, a obecnie – zewnętrzny. W myśl ciągłego doskonalenia nieustannie poszerza swoją wiedzę i szuka nowych wyzwań.
Opublikowany przez

Zobacz inne nasze case studies

Dowiedz się, jak kursylean.pl
mogą pomóc w optymalizacji
Twoich procesów

    Zapisz się na DARMOWE 14 dni DOSTĘPU