Kurs Kierownik Jakości przedstawia uniwersalny i ustandaryzowany zarys stanowiska pracy. Dowiesz się o tym jak kluczowe jest stosowanie instrumentów systemu zarządzania jakością, a także pozostałych narzędzi i technik usprawniania procesów oraz rozwiązywania problemów. Kurs w przejrzysty sposób ukazuje jak zapewniać i utrzymywać jakość realizowanej produkcji poczynając od podstawowych zadań (codzienne kontrole, szkolenia), aż po bardziej złożone inicjatywy (asaichi, gemba walk, zarządzanie KPI).
– dla Kierownika Jakości chcącego poszerzyć dotychczasowe kompetencje
– dla pracowników aspirujących do zdobycia nowej wiedzy
– dla wszystkich zainteresowanych tematyką
Beata –
Dzięki temu kursowi już wiem, że chciałabym stać się Kierownikiem Jakości. To pewnie nie ostatnie moje szkolenie tutaj!!!
Krystian –
To już drugi kurs z waszej strony i po raz kolejny jestem bardzo zadowolony. Dobra robota!
Agnieszka –
Świetny kurs! Polecam wszystkim moim znajomym